CRS - informacja o rezydencji podatkowej
Szanowni Państwo,
zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o zmianie ustawy o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami, Bank został zobligowany do weryfikacji statusu podatkowego Klientów, którzy otworzyli rachunek bankowy w okresie od 01 stycznia 2016 r. do 30 kwietnia 2017 r.
Zgodnie z obowiązkiem ustawowym Klienci, który otworzyli rachunek we wskazanym okresie i otrzymali informację od Banku, proszeni są o określenie swojej rezydencji podatkowej na dzień otwarcia rachunku.
Prosimy o wypełnienie, podpisanie oraz dostarczenie oświadczenia o statusie CRS w terminie 30 dni od dnia otrzymania pisma. Informacja ta, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, składana jest pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
Oświadczenie może zostać:
- złożone w najbliższym oddziale Banku,
- przesłane korespondencyjnie na adres: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Handlowa 35/37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki,
- przesłane elektronicznie w formie skanu na adres mailowy: centrala@pbstomaszow.sgb.pl
W przypadku rachunków grupowych osób fizycznych, prosimy o uzupełnienie oświadczeń oddzielnie przez każdą z osób będących współposiadaczem rachunku.
Konsekwencją niedostarczenia oświadczenia w wyznaczonym terminie, zgodnie z ww. ustawą będzie przekazanie przez Bank informacji o Pani/Pana rachunku Szefowi Krajowej Administracji Skarbowej, jako rachunku niezidentyfikowanym czyli bez wskazania rezydencji podatkowej.
Wzory oświadczeń